maandag 15 januari 2018

Met de archeoloog naar de prehistorie

'De archeoloog' is een begrip op het KAM. Al vele jaren komt hij eerstes en tweedes onderdompelen in een Romeins of een prehistorisch bad. Vorige week was hij op bezoek voor de leerlingen van het eerste jaar. Die waren diep onder de indruk. 

Ze vertellen het zelf:

Mira:
Ik vond het echt een fantastische namiddag! Het waren superleuke opdrachten, ook al waren de meeste wel gevaarlijk...
Ik vond vooral de meneer zelf heel tof! Hij vertelde verhalen, maakte grapjes... Hij had ook bij bijna elke opdracht een raadsel, dat vond ik wel leuk!
Ik ben nog heel wat te weten gekomen over de prehistorie! 
De workshop was echt de moeite waard!! Een echte toffe, maar ook interessante workshop! Het was leuk om eens op zo'n manier les te krijgen!!!


Vital:
Ik vond de workshop TOP.
Alles wat we leerden en deden was keileuk. Toen de workshop eindigde, wou ik nog meer weten. 

Enkele fotografische indrukken:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten