woensdag 8 oktober 2014

Klasdag 345 tussen Kubb en knuppel, sumo en bossa

Tijdens de klasdag van woensdag 24 september had onze klas, 345A, een bossaball-veld, een sumo-spel, een “knuppel-springkasteel” en een Kubb-spel. We werden in groepjes verdeeld om deze activiteiten te doen. 


Onze groep begon met het kubb-spel. Wij moesten tegen een andere ploeg en we verloren 2 keer, maar het was nog steeds tof.


Daarna gingen we bossaballen. Dat was heel tof. We kregen les van een bossaballspeler. Daar was mijn groep dan weer beter in: we wonnen met 20-9. Toen hadden we nog met de hele klas sumo- en knuppelgevechtjes gedaan. Ik won vier keer.


Uiteindelijk, toen het bijna gedaan was, gingen we eten. We moesten ons eten verwisselen met iemand anders, dus wisten we niet wat we kregen. Ik hoop dat iedereen lekker gegeten heeft. Ik heb me zeker geamuseerd. 



Tekst: Wannes Strauven uit 345 A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten