vrijdag 20 oktober 2017

Klasdag 3e jaar wetenschappen

De klasdag is al een tijdje achter de rug, maar blijft bij velen nog nazinderen. Zo ook bij het derde jaar wetenschappen. Hannah Van Baelen zette haar impressies op rijm:



De Klasdag

We gingen op klasdag,
waar ik al de planeten zag.

We speelden één tegen allen.
Arno is niet van zijn fiets gevallen.

We aten de beste koffiekoeken,
die meneer voor ons was gaan zoeken.

We hebben ook veel gegeten,
maar tijdens het fietsen hebben we het er af gezweten.

 Wout was niet stout
en de zon was mooi goud.

We gingen naar de sterrenwacht.
Die struik viel best wel zacht.

De champagne werd goed geopend door Matthijs.
Er mankeerde alleen nog maar ijs.


 We maakten vele foto's, wel tien.
Ik heb ze alleen nog niet gezien.

In het planetarium had het gespookt
en Jonas had eieren gekookt.

Het was meneer zijn eerste keer.
Hij komt er nu vast wel meer.

Ik maakte lekkere koek.
Mijn favoriete sterrenbeeld is de driehoek.


Mijn zak zat vast in mijn wiel.
Ik had geluk dat ik niet viel.

 We leerden over een ruimteschip.
Er was wel geen chips en dip.

Iedereen was heel enthousiast.
De gids haalde dan ook alles uit de kast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten