zaterdag 25 januari 2014

Alles KAM-quiz: veel plezier en goede punten

Een kween (nooit van gehoord). John Mayer (had ik nochtans moeten weten). Jordaens (kon ik niet op komen). De Diamanten Kogel (maar de Gouden Strop bestaat ook, echt wel). Het zijn maar enkele van de antwoorden die we niet hadden gevonden. 'Nu zijn ze stil', zei iemand dan. Ze hadden gelijk, natuurlijk, maar we eindigden toch mooi in de top tien. Niet dat het me iets had kunnen schelen. De jaarlijkse 'Alles KAM-quiz' was weer een voltreffer. 

Negentien ploegen waren er, met ouders, leerlingen, oudleerlingen, leerkrachten en sympathisanten. Iedereen was het roerend eens: de quiz was heel leuk opgebouwd: niet te moeilijk of te makkelijk, heel inventieve en originele rondes, veel variatie...

Wie er gewonnen heeft? De ploeg schuin naast ons. Hun naam ben ik helaas vergeten. Wat ik wel onthouden heb ik de fantastische sfeer. Bedankt, oudercomité, het was weer super!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten